شرکت تولید پره و میکسر صنعتی به میکس
مقالات به میکس

مقالات به میکس

مقالات به میکس

پروانه صنعتی

پروانه صنعتی رادیال در چندین مدل و با کارایی متفاوت طراحی و تولید می شود. این دسته از پروانه های صنعتی بر روی انواع پروانه صنعتی سانترفیوژ بکوارد و پروانه صنعتی فوروارد، ... قابل نصب و استفاده هستند. این پروانه صنعتی مناسب دمیدن هوا بوده و نقش موثری را در مکش هوا ایفا می کند.

پروانه صنعتی

پروانه صنعتی رادیال تیپ فوروارد

پروانه صنعتی


پروانه صنعتی در مدل و تیپ های مختلف می باشد پروانه صنعتی اعم از:پروانه هواکش صنعتی، پروانه صنعتی سانترفیوژ بکوارد، پروانه صنعتی فوروارد، پروانه دم فشارقوی، پروانه انتقال مواد، پروانه پلی امید، پروانه مولتی وینگ، پروانه اکسیال و پروانه رادیال که در سایز ها و مدل های مختلف به سفارش خریدار ساخته میشوند. پروانه صنعتی (پروانه های اکسیال) مانند پروانه های آلومینیومی درمدلهای مختلف و پروانه صنعتی فلزی 4پره و پروانه صنعتی 6 پره وانواع پروانه های پلاستیکی تهیه شده ازمواد پلی امید الیاف دار می باشند. از پرمصرف ترین پروانه صنعتی می توان به پروانه های بکوارد(خم به عقب) و پروانه های فوروارد (خم به جلو) اشاره کرد ودرمدلهای دیگر می توان انواع پروانه های شعاعی , انتقال موادی , دیسکی و..... نام برد.


پروانه صنعتی رادیال تیپ فوروارد


پروانه صنعتی رادیال در چندین مدل و با کارایی متفاوت طراحی و تولید می‌شود. این دسته از پروانه‌های صنعتی بر روی انواع پروانه صنعتی سانترفیوژ بکوارد و پروانه صنعتی فوروارد، ... قابل نصب و استفاده هستند.. این پروانه صنعتی مناسب دمیدن هوا بوده و نقش موثری را در مکش هوا ایفا می‌کند. تولید پروانه صنعتی رادیال از قطر 315 میلی‌متر تا 710میلی‌مترانتخاب تعداد بالک پروانه صنعتی براساس میزان دبی مورد نیاز می‌باشد.پروانه صنعتی ساخته شده از جنس آلومینیوم، ورق آهن، استیل و مواد پلی‌آمیدپروانه صنعتی رادیال تیپ بکوارد پروانه صنعتی رادیال در چندین مدل و با کارایی متفاوت طراحی و تولید می‌شود. این دسته از پروانه‌های صنعتی بر روی انواع پروانه صنعتی سانترفیوژ بکوارد و پروانه صنعتی فوروارد و برخی هواکش های صنعتی سقفی قابل نصب و استفاده خواهد بود. این پروانه صنعتی مناسب مکش هوا بوده و نقش موثری را در دمیدن هوا ایفا می‌کند. پروانه صنعتی رادیال تیپ بکوارد از قطر 250 میلی‌متر تا 1400میلی‌مترانتخاب تعداد بالک براساس میزان دبی پروانه صنعتی رادیال مورد نیاز می‌باشد.پروانه صنعتی رادیال تیپ بکوارد ساخته شده از جنس آلومینیوم، ورق آهن، استیلو مواد پلی‌آمید



تصاویر بیشتر
پره همزن پراکنش کنندهپره پروانه ای میکسر